pånyttfödd

i natt har jag för första gången i mitt liv sovit i en helt ny säng (med visst förbehåll för att spjälisen kan ha varit ny när jag var liten pilt). det var fantastiskt. det tar nog ett tag att vänja sig dock. när sambon släckte lampan igår kväll kändes det som han inte var där, sängen är ju så stor! får nog injicera en gps på den lille rackaren när han minst anar så jag kan lokalisera honom.

för övrigt kan denna måndag klassas som en klassisk sådan. jag är helt slut. kroppen är alldeles ledbruten efter helgens flytt.

men det var det värt, för imorse drack jag te till soluppgång över göteborg.

kim.

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis! Förstår av dina renoveringsreportage att ni fått tag på en fantastisk lägenhet!

PS Vi har soluppgång över Vättern från sovrummet. Värt mycket!!!DS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback