habo

visst kan det verka konstigt, rent utav stört, att staden habo i småland har blivit en skräcksymbol för mig. inte för att den på något sätt är spöklik (eller vad fasen det kanske den är, jag har i ärlighetens namn adrig varit där), nej anledningen är en helt annan. habo är nämligen den plats på jorden där jag tror att jag kommer hamna när jag helt förlorat hoppet om livet. det har nog egentligen ingenting att göra med själva staden i sig utan snarare den känsla som faller över mig när jag tänker på den:

habo.
radhus.
brun saab.
flaggstång.
pizza på lördagar.
ångest.

kim.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Tråkigt att Habo som ligger så vackert vid Vättern skall vara en skräcksymbol för dej!



För det är väl Habo mellan Jönköping och Hjo du menar? Blir lite tveksam, för det Habo ligger nämligen i Västergötland! (Jönköpings län visserligen, men inte i Småland!)

2009-02-12 @ 00:44:33
Postat av: Silasnatalie

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback