på håret

                                            

jag har aldrig varit en nageltjej, tycker de är rätt äckliga egentligen. det fastnar saker under dem och det gör svinont när de går av. därför är mina så korta de bara kan bli. alltid.

däremot är jag helt klart en hårtjej. ja, alltså, jag är inte ovanligt hårig, inte heller köper jag kläder gjorda av hår, jag gillar att greja med huvudhåret. håret på huvudet. att gå till frisören är som julafton för mig. inte är jag särskilt knusslig heller, "gör vad du vill" säger jag bara, blundar och hoppas på ett mirakel. då och då slår miraklet in. ibland inte. men kul är det och mycket pengar kan jag spendera på det hos rätt klippare.

så säg mig nu hörrni:
vart finns götets bästa frillesör?

cut!
kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback