det oändliga kriget

när jag läser något jag tycker är riktigt bra har jag stora problem att behärska mig. det räcker att jag råkar snela lite längre ner på sidan och fånga en glimt av en replik eller ett utropstecken så är det kört. det är då det går så långt att jag måste täcka nedre delen av sidan med ett papper eller, i nödfall, handen (handen är inte lika bra eftersom min är av mindre modell ). jag får även stålsätta mig för att inte läsa sista sidan först. uppå detta läser jag extremt långsamt vilket gör lässtunden till ett krig mellan otålighet och tillbakahållelse.

som ett förållande med en djupt kristen om man så vill.

kan man säga att jag är nyfiken?
kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag läser alltid sista stycket i boken först... På så sätt vet jag om jag ens vill börja med boken... Gör det Kim, man ska ge efter för sina nycker...

2007-09-04 @ 08:22:01
Postat av: Edvardlina

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback