att jämföra äpplen med bananer

jag är en av dem som tycker det är helt ok att kolla på fotboll spelad av kvinnor. jag bryr mig inte om att jämföra med den manliga varianten eftersom jag även anser att det handlar om två helt olika spel. av denna anledning tycker jag de som kritiserar damfotbllen är rätt knepiga, för att inte säga lite konstiga.

vad jag däremot inte kan acceptera är detta oavbrutna skrikande genom hela jävla matcherna. har de en extra mick vid planen under damfotbollsmatcherna eller kan vi brudar bara inte hålla käften?

tyst i klassen.
kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ännu en gång jag håller med dig... Det är som att jämnföra pizza och hemmagjord pizza.. Bägge kan ju vara gott, men att kalla det samma rätt är helt uppåt väggarna...
Ni tjejer är en jävlar på att pladdra.. Fast på planen ska det ju snackas hela tiden...

2007-09-11 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback