lägg ner, vi kommer alltid vinna ändå.

utdrag från debatt mellan patriark och matriark i nyhetsmorgon imorse:

p: omä varför ska bara tjejer vara hemma med barnen? vi killar kanske vill vara det också. det är synd om oss.

m: ja, det vill vi också att ni ska.

p: men jag tycker det är dåligt att tjejer inte gör lumpen, varför ska bara killar göra det? det är så synd om oss, buhää buhää...

m: men jag tycker ju också att tjejer ska ha lika stor möjlighet att göra lumpen.

p: jaha... men ni i feministiskt initiativ snackar ju om skitmycket grejor som förnedrar killar, finns massa exempel ju.

m: fast jag representerar vänsterpartiet.

p: buhää.

shut up!
kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

VA?

2007-10-16 @ 13:48:28
Postat av: Lollovisen

Haha jag såg samma debatt, den var skev... jag tyckte bara att de verkligen inte lyssnade på varandra alls... som vanligt i debatter, jag ogillar starkt minidebatter a'la morgonsoffa!

Postat av: Nicolasline

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-01-30 @ 09:55:53
URL: http://nicolasline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback