saker jag, i hemlighet, myser åt den här morgonen

1. det är en man i de kursvideos jag går igenom som är skrämmande lik en ung robert gustafsson
2. jag har pannkakor med sylt och grädde i min matlåda
3. jag frös inte lilla rumpan av mig när jag cyklade till jobbet i morse
4. just nu är det egentligen tisdag vid lunch med tanke på ledig torsdag och halv fredag
5. imorgon blir jag bjuden på lunch OCH får tårta på jobbet
6. jag har lyckats bära grå jeans på jobbet i två dagar utan att någon dresscode-polis sagt åt mig (one for the little people!)
7. reinfeldt ska träffa arnold i kalifornien, har fredrik någonsin sett mer ut som en fågelunge än då?
8. paris hilton tränar karate för att kunna skydda sig i finkan, det kan krävas lite mer än så fröken

respect.
kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback