rubriker som på något sätt berör idag

"skarsgård biten av apa - jag trodde jag hade fått ap-hiv" (vänta nu... ap-hiv? finns det olika hiv? fy fan, i så fall måste jag ha både mygg- och fästing-aids vid det här laget)

"misshandlades - för sin dialekt" (tydligen ska man inte visa att man kommer från blekinge när man är i göteborg. och jag som trodde att det var stockholmare likt jag själv som låg illa till. där ser man.)

"solen kommer - snart..." (yeah right)

"runar jagas av inkassoföretag" (fick en sjuk syn där runar springer, febrilt stoppandes pengar, klockor och juveler i fickorna och samtidigt ropar "gud hjälpe mig", medan inkasso kommer efter - sittandes i en bulldozer. nu kommer straffet runar, guds vrede är inte att leka med när han klär sig i inkassos smutsiga kostym...)

"jag kommer bli en så jävla cool morsa" (nej, big-brother jessica, det kommer du inte)

kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback