rubriker som på något sätt berör idag

"tvättbråk slutade i mordbrand" (det var bara en tidsfråga, om ni frågar mig)

"glasbitar i ikeas sill" (jag har aldrig köpt sill på ikea och jag lär inte börja nu, eller hur tänker ni?)

"hittades styckad i väska" (kan vara taget från en skräckis eller en beck-film, maken till makaber rubrik...)

"terror-musse hetsade barn att starta krig" (detta är ju väldigt roligt i sin förskräcklighet. och vilket underbart namn, terror-musse... medalj till rubriksättarens finurlighet)

"årets sommarplåga - en sexlåt" (no shit)

"mister körkort efter 'fotfylla'" (nu frågar jag mig: vad har detta med bilar att göra (förutom de bilar som kan köra på honom som i sin tur blir av med sin förares körkort)? och därför: varför blir han av med körkortet?)

dags att börja jobba.
kim.


Kommentarer
Postat av: Lollovisen

Alltså jag tror att den mannn hade påträffats markant berusad vid flertalet tillfällen och då kan polisen besluta att omhänderta körkortet för de misstänker att mannen sällan är nykter och således inte borde få sitta bakom en ratt...
Hade en bekant för många år sedan som inte fick ta körkort förrän en psykolog hade pratat med honom för att han i sina ungdoms dagar råkat sitta i fyllekurran vid ett par-tre tillfällen...
åver änd ut!
tha Lamp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback