en rusning av blod till huvudet

när jag var liten stod jag alltid på huvudet när jag tittade på tv. frågan jag ställer mig nu är: hur i helvete gick det till? varje dag i minst en timme stod jag på huvudet. vad jag vet har jag inte fått några skador från det, men man kan ju undra. kanske är det så att det är därifrån jag fått mitt fina balanssinne och därför blir sjösjuk bara jag får syn på en båt.

barnprogram jag tittade på upp-och-ned:

- beppes godnattstund
- lillstrumpa och syster yster
- balthazar
- fem myror är fler än fyra elefanter
- björnes magasin

jag åt även chokladpudding och extra stora ostbågar efter träningen (det gör jag inte längre, numer påverkar det min kropp på ett dallrigt sätt).

kim.

Kommentarer
Postat av: Olavseline

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback