ett av åtta misstag

när man googlar mitt namn får man fram några bra resultat och ett skamligt. de som är bra grundar sig i min tid som skribent på diverse tidningar och magasin plus lite smått och gott från min studietid. tyvärr finns det ett resultat som är mindre smickrande. nedan finns länken till artikeln i aftonbladet:

artikeln

inte nog med att jag förknippas med den vedervärdiga rubriken, de har även lyckats missförstå mitt nike-märke med en boomerang.

så det är såhär jag kommer se ut inför eftertiden, som ett av åtta misstag. givetvis är jag medveten om att det är mitt misstag att jag gjorde min tatuering i den där källaren vid globen för tio år sedan, endast 16 år gammal. det får jag leva med, för aftonbladet tycks ju inte vilja betala en borttagning, men nu är det dags att jobba på ett lite mer smickrande avtryck. imorgon är det jag som tatuerar in adidas-ränder på armar och ben och skickar in till aftonbladet. tror ni de vill pröjsa då?

frågan är varför inte min blogg kommer upp som ett av sökresultaten... det hade varit något det.

stolt? njä.
kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback