ge mig din dröm

varför bloggar folk om sovdrömmar? vad är det för vits att berätta om absurda fantasibilder som ändå inte har någon poäng? inte har väl jag någon nytta av att veta att kreti och pleti i natt först satt och käkade kebab med george w. bush för att sedan "helt plötsligt" sitta i olympialiften i åre. det är förvirrande och helt ointressant.

det som snarare är intressant är hur det kommer sig att drömmen uppstod, vad som härlett drömmen, och det bloggar vi ju om varje dag. det kallas nämligen livet.

har du drömt att du jagas av björnar som envisas med att köra upp en blåslampa i häcken?
det krävs inte direkt en professor i drömtydning för att dra slutsatsen att du har det stressigt på jobbet/hemma.

nej, skicka era drömmar till mig så ska jag reda ut dem utifrån era blogginlägg. skit i att skriva om dem, det blir bara tråkigt och förvirrande.

kim. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra fråga, jag menar: vem fan bryr sig?

Postat av: Erik

Varför skulle livet vara intressantar än drömmar?

2007-12-06 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback