som att sväva



det känns overkligt på ett verkligt odramatiakt sätt.
fullt medveten om saker och tings tillstånd. att tiderna är svåra, för att inte säga bittra.
att jag skulle bli av med mitt jobb efter ett och ett halvt år upplevs plötsligt som en oundviklig konsekvens av detta.
det är ok. jag förstår varför.
jag har lärt mig otroligt mycket och det har varit fantastiskt kul.
nu återstår tre månader och jag är övertygad om att det kommer leda till förtrollande möjligheter.

behöver du någon som skriver magiska texter, har självdistans och numer är en hejare på allt som har med bildredigering, annonskokande, broschyrdesignande och webbredaktöreri att göra?

jag är din.

kim.

Kommentarer
Postat av: ph

en vis man sjöng en gång:

"det löser seeeej, det gör det alltid"



Du är bäst! Glöm inte det

2009-09-12 @ 10:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback