listan


vår i götet!

du heter: kim
smeknamn: kimen, kråkan, snoppan (ja, jag vet), grisen...
låt som när du är ledsen sörjer till: klarar inte att förstöra låtar på det viset, är för blödig.
beroende av: choklad, trygghet och glass
vad tror folk om dig? att jag är tuffare än jag egentligen är
stämmer det? att jag är väldigt tuff? nej.
vad får du oftast komplimanger för? för mina ögon av någon anledning
vad säger du för att imponera på någon? vet inte, har inget direkt behov av att impa.
hur imponerar man på dig? med engagemang, humor och självdistans.
brukar du skratta för dig själv? ja, varje dag. oftast åt p3.
vad står det i ditt senast inkomna SMS? "hej. försov mig. han inte diska. förlåt. men du älskar mig ändå! eller hur?"
var bor du? norra guldheden i götet.
trivs du där? javisst!
äger du några converse? 2 par. ett par i svart skinn och ett par i vitt skinn.
sprit, cider, vin eller öl? oftast vin, ibland öl.
brukar du bli för full? nej aldrig. har alltid full kontroll över situationen.
vad har du för mobiloperatör? tele2
är du allergisk mot något? nej, ingenting.
har du haft sex idag? nej.
hur svarar du i mobilen? "hallå" eller "kim".
vem ringde du senast? mamma och pappa.
vad sa den du senast pratade med i telefonen? att de satt i solen i trädgården och lyssnade på radion.
antal timmar sömn inatt: 6 timmar och 45 minuter.
sov du ensam? nope.
brukar du komma i tid? ja om jag själv får bestämma. om calle får bestämma kommer vi "klädsamt" sent.
när mår du bra? när jag har människor jag älskar runt mig och jag känner mig trygg.
när blev du fotad senast? i lördags i solen på balkongen med ett glas rosé i högsta hugg.
hur känner du dig nu? lite trött.
vanligaste färg på dina kläder: svart, ofta randmönstrat.
vad tycker du om dina fötter? bra, de sköts om noggrant
vad saknar du? att kunna springa barfota obehindrat och utan smärta på sommaren.
hade du en bra kväll igår? helt ok, klättrade, lagade mat, åt, duschade, somnade i en kram i soffan.
favoritdryck på morgonen: vatten, te eller oboj.
rakar du benen? ja men funderar på att börja epilera.
när brukar du oftast gå och lägga dig? vid elva.
är du blyg?  till och från.
sysslar du med någon idrott? klättring, skidåkning och i viss mån löpning (är dock alltid gymnast i hjärtat).
vill du hellre ha mail än brev? ja, räkningar kommer sällan med mail.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jajemen.
har du spytt offentligt? japp!
vad skulle du göra om du vore kille för en dag? kissa.
är du nöjd med ditt liv? ja det får jag nog säga att jag är.
är du bortskämd? nej, men har varit. slutade med det när jag var 16.
vad gör du i morgon? åker till sthlm.
vad är det värsta du vet? ignorans, fördomar, inskräkthet.
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror på, inte mycket.
vilken kändis tycker du är en bra förebild? säkert någon idrotts/äventyrsmänniska.
vad längtar du till? nästa överreskning.
vad använder du för shampoo? barnängen.
vad är det finaste du fått? en trasdock när jag var riktigt liten, tras-anna heter hon.
en speciell dag du minns: när jag tappade min första tand.
hur gammal är du? 27, going on 28.
tycker du om någon just nu? såklart, flera stycken.
du samlar på: ingenting.
gröna eller röda äpplen: gröna, helt klart.
vem ringer du när du är arg/ledsen? calle
gillar du golf? vet inte, kanske. jag sparar det till senare i livet.
vilken tid gick du upp idag? 05.45
har du sovit i din egna säng inatt? javisst!
har du strumpor på dig nu? ja, de är gröna och blöta.
är det okej att gråta? verkligen.
när grät du senast? igår.
vad skulle du göra om du vann en miljon? bli kvitt massa lån. köpa ett litet hus. resa omkring.
bär du glasögon eller linser? inget av dem.
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej.
när går du upp ur sängen en helgmorgon? åtta kanske.
har du någon piercing? ja, två hål i ena örat och ett i andra. tror dock inte de funkar längre.
vill du gifta dig? ja tack.
vill du ha barn? ja tack.
solar du ofta? ja när tillfälle bjuds.
är du bra på att laga mat? jag tycker det.
är du flygrädd? nej, jag är för naiv för det.
hur vig är du? väldigt.
är du musikalisk? jag hoppas det.
vad dricker du helst när du är törstig? iskallt vatten.
vilken är din favoritglass? förpackningsglass: ben&jerry, handglass: piggelin/tiptop
tror du på ett liv efter döden? ja, varför inte.
tycker du om sushi? ja.
vad äter du helst när du ser på film? biopopcorn.
bor dina föräldrar tillsammans? ja det gör de.
har du tandläkarskräck? nej, för naiv.
är du morgon- eller kvällsmänniska? både och.
vilken ögonfärg har du? grön/grå/blå med gula stänk.
har du någon gång gråtit dej till sömns? jag har gått igenom puberteten, räcker det som svar?
biter du på naglarna? nej, fy fan.
röker du? nej.
hur ofta tränar/motionerar du? 5-6 gånger i veckan.
senaste låt du hörde: någonting på p3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback