det börjar arta sig

igår kom köksbänken och sista raden kakel på plats. känns som det tar oändligt lång tid att fixa en lägenhet när man har ett arbete att hänge sig åt på dagarna. att dessutom denna sysselsättning är så rolig att man inte kommer hem förrän vid sjubläcket skyndar inte direkt på home stylingen... nja, man kan inte direkt anklaga oss för att vara ett effektivt, omänskligt roomserviceteam jag och sambon. babysteps.

jag fullkomligen avskyr babysteps.
om jag hade kunnat så hade jag tagit ledigt och pimpat lyan dygnet runt.
men nu finns ju inte förmånen "pimpsemester" i mitt anställningskontrakt så jag får helt enkelt bita i det sura och nöja mig med att kakla, måla och borra på kvällstid (oerhört populärt bland våra nya grannar, men vad fan gör man?).

anyway. det rör på sig. nästan allt är inköpt. det är bara att get on with it.
men i ärlighetens namn går jag snart bananas på knippet med golvlister som ligger i ett hörn och hånskrattar så fort går förbi dem.

satans jävla golvlister.

kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback