inflyttningsfest, check

så var den obligatoriska inflyttningsfesten avklarad då. enligt mig var den svinkul tills grannen valde att avsluta den. men vi fick ha kul till klockan ett i alla fall och det är ju inte illa pinkat.

för mig känns kvällen som lite av ett ludd. jag värdinnade mig helt enkelt så mycket att kvällen bara svischade förbi. var nog rätt slut efter ett dygns matfixande... bland annat bjöds det på:


chokladtryfflar, minipaj, bröd och tapernade 
                            
även om chokladtryfflarna inte riktigt hade formen av klot. jag skulle snarare beskriva dem som kluttar.

kim.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Va!! Tryfflarna va svinigt snygga ;)

2008-11-17 @ 16:50:13
Postat av: Jack

GOOTTT GOTT ! MUMS

Händer idag då ? ;)

Postat av: Lollovis

Framförallt var kluttarna svinigt goda!!

Jag hade en toppenkväll, såååå mysigt att ses igen!!

Pöss

2008-12-01 @ 17:59:35
URL: http://lollovisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback