iväg och tillbaka

åkte till jönköping och klippte mig. sen underbart knytkalas med lika underbara vänner. köttbullar, sill, rödkål (mums ellerhur henke), glögg, nubbe och julklappar. sen bongo med massa reggae. slutligen julmat med en från västerås, en från aneby, en från botswana och en från hufvudstaden (jag).

åka bil till götet med fina fina cissi och parkilla. hämta älskling på centralen och hem till ny liten härlig lägenhet. titta på dyra saker på nk. titta på lilla söta alldeles nya teo (4 månader). umgås med familj.

äta middag två gånger. en med familj och tvillingar, en gång ute med 25 årigt födelsedagsbarn.

träffa daniel igen, min fina daniel som gav mig tårar när jag träffade honom i jkpg. vilken härlig roadtrip, vad mycket välbehövligt prat, vilken vän.

hemma i sthlm. trött. julig. bilsvettig.

kramar till er jag mött denna vecka. det har varit strålande.

kim.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej darlin! ahh du vännen min, tack för en mycket härlig roadtrip. Det kommer inte ta lång tid innan vi ses igen. Hoppas att tomten har fixat många klappar till dig. Ses mycket snart igen! Kram...

2006-12-24 @ 22:01:42
Postat av: Foffi

Go jul på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback