swedish psycho

det finns vissa saker jag blir fullkomligt jävla vansinnig på. det som är mest psycho är min absoluta nolltolerans mot trummande, vickande och pillande. kan folk inte bara sitta helt still och slappna av? till en början gjorde detta mig bara nipprig vid tv-tittarsituaitoner. ni vet vad jag menar; man sitter och myser framför tvn och plötsligt är det något jävla miffo som envisas med att vifta med en fot eller trumma i takt till musiken. igår upptäckte jag att mitt syndrom numer sträcker sig längre än så, så pass långt att jag på bussen blir fly förbannad när jag genom golvet känner att någon sitter och stampar takten på min sida. att sätta sig på en annan plats vore att ge upp sin rätt som busstrafikant så resten av färden får oftast avnjutas med akut mjölksyreattack i magen medan fötterna dinglar fritt ovan golvet.

det sjuka i det hela är att jag inte blir lite småirriterad utan jag får en full blown vansinnietsattack. anledningen till detta är att jag vet hur viftpersonerna funkar, när de väl har satt igång finns det ingen stopp på dem, de fortsätter tills man säger till, likt en korkad hushållsrobot som häller upp mjölk i ett glas:

"säg stopp"

jag har aggressioner i min lilla kropp. de vill ut och de har siktat in sig på er galninar. så, snälla, sitt still! slappna av och sluta epelepsa er!

grr!
kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

Nu vet jag vad jag ska ägna mig åt när du är med i framtiden..

2007-09-27 @ 13:38:27
Postat av: Patrik

Själv börjar jag faktiskt bli botad mot detta trummande (tror jag själv iaf)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback