till er.


ni kanske har märkt att jag skriver lite utspritt och inte alls lika ofta som vanligt?
anledningen till detta är att mitt huvud är alldeles för fullt för tillfället och därför är det svårt att sila ner tankarna till riktiga texter. det blir lätt en plutt hit och en dit likt en bajsnödig sprättande kanin, vilket i och för sig kan vara bra med tanke på min förkärlek till korta inlägg, men just nu blir det bara stumpar av det hela.

jag har märkt att min inspiration är som livligast tidigt på morgonen när jag går genom skogen till hållplatsen. det är då texter formuleras och växer likt en murgröna i skallen på mig. haken är bara att jag har strängt förbud att göra annat än jobba på jobbet men när jag väl kommer hem i slutet av dagen har texten försvunnit och min hjärna gått och lagt sig. jag tror det kommer bli bättre när jag får ordning på det jag måste fixa och tankarna slutat leva loppan i knoppen.

missförstå mig inte, jag skriver så ofta jag bara kan och försöker verkligen varje dag, det kommer bara inte dugga lika tätt på ett tag, istället för tre texter om dagen så kanske fem i veckan. rätt var det är kommer en text och då skriver jag direkt, så lova mig att vara beredda.

för jag vet att både ni och jag uppskattar kvalitet snarare än kvantitet.

kim.

Kommentarer
Postat av: Sveinada

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback