jag gjorde det

på bröllopet i helgen hände det som nog bara är tillåtet att hända i fimens värld.

det är dags för toabesök och piffning efter den kyrkliga tillställningen och innan den bubbliga drinken.
den dracks i ett litet gemak  med samtliga gäster.
jag minglar.
jag sippar.
jag äter jordgubbar.
jag känner mig sval och vacker.
plötsligt kommer en tant fram till mig och frågar lite försiktigt:

tant: "är det meningen att din klänning ska se ut sådär?"
jag: "jaaa, hurså?"
tant: "ja men är det meningen att den ska ha ett sådant dekolletage där bak?"
jag: "nej, verkligen inte"

därmed är det alltså klubbat. det är inte meningen att jag ska placeras i möblerade rum med dresscode. min kropp reagerar då våldsamt och väljer att visa röven för hela sällskapet.

kim.

Kommentarer
Postat av: Larsson

Hahahaha, skrattar fortfarande...

2008-08-06 @ 21:38:31
Postat av: Gustavhege

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback