nog!

ok jag måste bara förklara en sak:

jag är fullt medveten om att hitler ses som en av historiens mest talangfulla retoriker, liksom till exempel antonius och martin luther king. inlägget som handlar om livets ord-patorn på tv är skrivet på det sättet av den enkla anledningen att jag inte ville ge sken av att jag jämför den kristna tron med hitlers mumbojumbo. jag är själv inte religiös på något sätt men jag respekterar all tro och tycker det är ett rätt kuligt ämne att diskutera så länge jag själv är respekterad tillbaka.

så, nej, jag är inte oupplyst i retorikens historia. jag hade för fan mvg i ämnet och ansåg det vara en av de absolut mest intressanta kurser jag läst.

auf  wiedersehen
kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

Då var du antingen otydlig i din skrift eller troligare så missförstod jag dig...

2007-09-20 @ 12:52:28
Postat av: Lollovisen

jag med... men jag har snor i hjärnan :) jag har något att skylla på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback