men män har ju för fan inga bröst!

till bruttorna som flashar tuttarna i badhusen:

jag är alltid för jämställdhet likt de flesta av mina medmänniskor, men det är väl ändå inte här skon egentligen klämmer? lägg energi på de ordentliga stenåldersfasonerna som olika lön för lika arbete istället.
att avsexulailsera kvinnobröstet genom att visa upp dem kanske inte är den bästa metoden heller. enligt frågor på stan är män enhälligt positiva till detta tilltag, vad kan det bero på mån tro?
nej, jag håller med
magnus uggla, fram med avsexualiseringen av pungen i så fall.

den uppenbara frågan har även ställts till dessa töser:
"när är ni nöjda?"
"när kvinnor kan gå med bara bröst på samma villkor som män"

och jag vill bara skrika:
"men män har ju för fan inga bröst!"

fokus för bövölen, fokus.
kim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback