låttexter

kalla mig lat. kalla mig vad ni vill. men just nu är det två sångtexter jag funderar en del på. jag hör inte vad de säger och orkar inte ta reda på det själv:

1. kent: "ingenting" - dom jävlarna tog mina/min... 
               alternativ 1. reskuddar
               alternativ 2. restaurang

2. iprenreklamen version kosackdansande ryss: han sjunger något som låter skrämmande likt "lyckliga korven" precis i slutet, lyssna själva.

red nu ut detta åt mig tack så jag slipper fräta min hjärna med onödiga tankar.

kim.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag kallar dig gärna lat...

http://kent.nu/text_visa.asp?textid=142

2007-11-14 @ 12:56:55
Postat av: Sophia

haha.. Jag har själv funderat på vad i helsike Kent sjunger i just det partiet.. Å för mig är det helt obegripligt att de sjunger "dom jävlarna tog min älsling..." Jag får inte ihop det. Lyssna själva:

http://www.youtube.com/watch?v=7RhDR-ks6vI

Alla kan la höra att de sjunger
"dom jävlarna tog min restaurang" eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback