it's alive. barely.

ni kanske tror att min inspiration lever på choklad och mjölk, men se där tog ni fel. om så vore fallet hade jag vägt 250 kilogram vid det här laget. jag är nämligen en inspirationsjunkie.

min inspiration behöver aktiviteter för att fortsätta andas. om mitt liv är fyllt med aktiviteter och driv hänger också inspirationen på glatt skuttandes hack i häl på mig.

för tillfället ligger min inspiration i sjukhussängen med respirator. samtidigt springer jag runt och letar febrilt efter viktiga viktiga saker att göra så den inte ska trilla av pinn.

min nödlösning när jag har en deadline är att rafsa åt mig alla mina gardellböcker och hänsynslöst glufsa i mig en mening här, en mening där.

nu har jag ingen deadline. jag vill bara skriva.

ni får ursäkta halvkassa inlägg då och då tills jag får fram defibrillatorn och smackar till ordentligt.

piiip?
kim.

Kommentarer
Postat av: Joachimadina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback