marlon brando är min melodi

det finns något som heter mustaschkampen nu. typ som rosa bandet för bröstcancer fast mutasch för samma sjukdom i prostatan. jag förstår inte riktigt varför inte alla snubbar har mustasch, det är både snyggt och spännande, vilket jag trodde tills för någon minut sedan. magnus wislander kan till exempel inte alls sköta en mustasch, hans ser nämligen ut som ett par extra ögonbryn, vilket är både skrämmande och fult. någon som inte ens ska försöka detta med musche är peter settman, han har ju ingen skäggväxt alls, det blir bara fjantigt när han ska stödja kampen mot prostatacancer och så syns inget annat än bara några fjun. risken är väl att man tror att han bedriver nån sorts antikampanj istället. kollegan fredde granberg vet dock precis vart skåpet ska stå när han visar upp sin praktfulla fluffmustasch som närmast liknar albert einsteins klassiker.

men tacka vet jag marlon brandos fantastiska gudfadern-mustasch. den har peter siepen haft den goda smaken att anamma. det har i och för sig patrik ekwall också men han räknas, som bekant, inte i några sammanhang.

slutsats:
magnus wislander ska ha en karta på vart mustasch och ögonbryn ska sitta.
patrik ekwall är en tönt.
marlon brando är häftig.

kim.

Kommentarer
Postat av: daniel

AMEN!!

Postat av: Torgrete

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-07-03 @ 09:11:54
URL: http://torgrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback