cyniska russinhjärnan

jag har hamnat i vad jag skulle vilja kalla en twilight-zone. hela min kropp har blivit så russinskrumpen av allt jävla regn att jag inte vet hur man gör när det är sol längre, det har tagit sig ända in i hjärnan. igår var det varmt och fint efter en störtskur men tog jag på mig tåbefriande skor? nej nej, gummistövlarna åkte på lik förbannat. cynisk, mer cynisk än vanligt har jag blivit. jag försöker komma på om det kan vara bra på något sätt, ifall det kan vara till fördel i mitt liv just nu. detta har jag kommit fram till hittills:

- för arbetssökandet: helt klart nej.
- för mörkerfobin: ja varför inte. kanske är dags att ge dvärgarna och de stirrande galningarna på tafsen med syrligt cyniska kommentarer.
- för födelsedagsfirande: tja, varför inte.
- självunderhållning: absolut

för övrigt kommer jag tjata hål i huvudet på bloggen angående min födelsedag, lever fortfarande i illusionen om min första överraskningsfest. jag vet att den inte kommer äga rum i år men jag ser det som ett sätt att ge alla chansen att ställa till med en riktig baluns nästa år. känn er för övrigt fria att festa till det på eget håll på torsdag nästa vecka, något stort händer då.

duktig.
kim.

Kommentarer
Postat av: Samsilja

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback