en halv special

jag känner mig halv. spenderade hela lördagen på vinden och letade febrilt efter adventsljusstake till fönster och bord och kunde fan inte hitta dem. jag var systematisk. gick igenom låda efter låda, även sådanda som hävdade att de hade "kläder 03" i sig. detta är ännu en bekräftelse på att saker bara försvinner. men varför är det bara bra och viktiga saker som går upp i rök? varför kan inte alla gamla gympaskor och fula furumanicker ploppa ur verkligheten?

resultatet är som sagt att jag är halv. inget förstaljus tänt och ingen fin ljusstake i fönstret. dessutom hade alla chokladkalendrar gått åt på willys och det är vekligen en katastrof.

ge mig mina saker tillbaka! om det svarta hålet måste fyllas med något annat, ta kartongen med trosor modell b-sektion.

kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback